Welkom bij Platform Windows

Welkom bij het Windows Platform.

 

Het Windows platform geeft ondersteuning aan de leden bij het gebruik van Microsoft Windows besturingssystemen.
Een enkele vrijwilliger van ons platform heeft nog wel kennis over oudere versies van Windows, maar duidelijk zal zijn dat wij ons nu meer richten op Win7, Win8.x en Win10.
Wij hebben in de periode juli 2015 - juli 2016 (de gratis upgrade periode) tijdens de CompUfairs veel leden kunnen helpen met het installeren van Windows 10.
Wij proberen U ook te helpen bij problemen met onder deze besturingssystemen werkende software.

Compufair 8 februari 2020

Tijdens de CompUfair  zullen wij veel aandacht schenken aan de veiligheid in Windows 10.

Verder informeren wij U over het Officepakket 2019.

 

Windows sneltoetsen

Door een aantal leden van het platform Windows is een muismat ontworpen met daarop een overzicht van de Windows sneltoetsen.
Tijdens de CompUfairs zullen wij uitleg geven over het gebruik van de sneltoetsen.

De nieuwe muismat met Windows Sneltoetsen zal op de CompUfairs ​te koop zijn voor € 2.50.

Zolang de voorraad strekt.

Muismat Windows 10

 

 

 

Oproep.

Een vereniging zoals de onze draait op het hebben van vrijwilligers

Wij roepen leden van de vereniging op om toe te treden als vrijwilliger. Heb je ideeën en of kennis die je wilt delen met onze andere leden, meld je dan eens bij een van de leden van dit platform of neem contact op via het contactformulier Windows_Platform.

 

Categorieën

Reacties

Dag heren/dames, is er iemand die mij kan uitleggen waarom ik mijn Inbox van Outlook niet geëxporteerd krijg? Ik wil die export aan Isja opsturen, omdat zij mijn taak erbij overneemt, maar de export crasht steeds met de opmerking "onbekende fout".. Ik heb Microsoft Professional Plus 2019 op aangeschaft bij GameDiscounter op aanraden van Christ. Zou iemand van jullie willen laten weten of dit bericht gelezen is, en of er iemand is die hier wel met mij aandacht wil besteden?

vriendelijke groet

Hugo

Dag Hugo,

Ik heb regelmatig een back-up gemaakt van mijn contactgegevens, maar nog nooit van mijn inbox. Ik ben even aan het experimenteren geweest en zie twee verschillen.
Ik heb verschillende inboxen en mij blijkt dat als ik een export wil maken van een imap account dan krijg ik het niet voor elkaar. Mijn account als reviewer is een pop account en daar krijg ik het wel voor elkaar om een back-up te maken.

Mogelijk dat dit ook bij jou het geval is. Ik krijg geen melding van een onbekende fout.

Ik zoek nog iets verder. Mocht ik nog tot een andere oplossing komen dan informeer ik jou.

 

Vriendelijke groeten,

Folkert.

 

 

Wanneer het een IMAP account is, hoef je niets te doen. Dan kan Isja dat account gewoon in haar mailprogramma toevoegen en wordt het automatisch gesynchroniseerd.

Is het pop, dan is het een ander verhaal dan staat er niet veel meer op de server. In dat geval kun je de hele .pst file aan Isja overdragen. Zij kan het dan in haar outlook weer openen. 

Heeft ze geen Outlook? Laat haar dan met mij contact opnemen.